‘Chemtrails’-theorie voor Zweefteven

Kraai-achtigen bij overvliegende 4 motorige jet

Er zijn mensen die geloven, dat ‘ze’ (kwade machten) Airliners gebruiken om de lucht met gif te besproeien. Daarom zouden de condensstrepen van vliegtuigen tegenwoordig zo overdreven dik en lang zijn, zodat wolkenvorming optreedt en zelfs klimaatverandering. Dit is de ‘chemtrails’-theorie in notendop. Onder het genot van een Zweefteef kun je zelf een eenvoudig experiment doen, dat de theorie ontkracht. Kijk omhoog!

Een Zweefteef is de Afrikaander naam voor ‘Stewardess’

Samenzweren is pas fijn
We staan open voor iedere samenzweringstheorie die op het eerste gehoor uitzinnig klinkt. Uiteindelijk hangt de wereldgeschiedenis immers van samenzweringen aaneen. Wie zegt niet ‘te geloven’ in complotten plaatst zichzelf dus buiten de realiteit. Mensen proberen over de rug van anderen aan macht en eigengewin te komen, en samenzweren is pas fijn.

Er zijn overal geheime genootschappen voor genodigden, netwerken, religieuze organisaties, politieke partijen die samenspannen. Boardrooms van het grootbedrijf spannen tegen elkaar samen voor vijandige overnames. Daarbij is de 1 zijn ‘droom’ voor  De Betere Wereld weer andermans nachtmerrie.

Essentiele literatuur om het verschil tussen ‘liegen’ en ‘bullshit’ te duiden

Feit is dat er met militaire budgetten onderzoek is verricht hoe je vliegtuigen kunt inzetten om het weer te veranderen. Dus voor weermodificatie om bijvoorbeeld slagregens te veroorzaken. Dan besproeien ze wolken met condensatiekernen van bijvoorbeeld zilverjodide-deeltjes.

Schuimalgen zijn belangrijk bij regulering van klimaat via wolkenvorming

Waterdamp heeft condensatiekernen nodig om druppeltjes te worden. Zonder zout- en zwavel-uitstoot (DMS) van algen in de oceaan, zouden die oceaandepressies dus ook niet ontstaan en dus geen regen. Zonder bomen op land die tienduizenden verschillende chemicalien uitstoten, dan zou er landinwaarts ook geen regen gevormd worden.

Omdat condensatiekernen voor waterdamp dan ontbreken. En dan ontstaan niet die samenscholingen van mini-druppeltjes die je als ‘wolken’ kent.

Omgekeerd kun je dus wel regen veroorzaken of dichte mist door aerosolen (microdeeltjes van bv roet) uit te stoten. Denk aan de Smog in Londen in het steenkolentijdperk, mengsel van ‘smoke’ en ‘fog’. Tegenwoordig is de lucht in steden echter schoner dan zij in eeuwen was.

‘Extreem weer’

Geo-engineering
In de Vietnam-oorlog wilde de Amerikaanse oorlogsmachine zo proberen om de transportroutes van de Vietcong met slagregens onklaar te maken. Dat kon je lezen in boeken over DARPA, het onderzoeks-instituut van het Amerikaanse Militair Industrieel Complex. Die verbranden jaarlijks honderden miljarden dollars voor (onderzoek naar) dood & verderf.

Mensen zijn kortom gek/ziek genoeg om iets te verzinnen als ‘met vliegtuigen proberen het weer op aarde te beinvloeden’… Uiteindelijk ontwerpen ze immers ook virussen met ‘gain of function’, dus ziektekiemen die sneller van mens op mens overspringen. Zo ziek zijn ‘normale’ mensen met onderzoeksgeld.

Er zijn ook vergevorderde plannen voor zogenaamde ‘geo-engineering’: dat je aardopwarming tegengaat door als het ware een vulkaanuitbarsting te imiteren. Bij grote vulkaanuitbarstingen blokkeert het zonlicht en daalt de temperatuur op aarde, soms wel met een graad in 1 jaar. (Google ‘Tambora’ maar ook Mount St Helens)

Dan sproei je op grote hoogte sulfaat-deeltjes die zonne-instraling blokkeren. Omdat je bang bent dat de planeet zo hard opwarmt. Kortom: ‘normale’ mensen zijn knettergek genoeg om zoiets te doen. Vooral NERDS die enkel op een technologische wijze naar de wereld en mensen kunnen kijken, zoals Bill Gates.

Onder genot van een Zweefteef gingen we airliners spotten

Doe je eigen experiment, kijk omhoog
Maar al zou je identificeren wie ‘ze’ zijn, om bij alle luchtvaartmaatschappijen in hun Boeings en Airbussen een sproeiset te installeren. En je zou een kwaadaardig motief vinden, bijvoorbeeld ‘het zijn psychopaten die ons mensen zo lang mogelijk ziek willen houden.’ Of; zo geloven ze opwarming van de aarde tegen te gaan via ‘global dimming’…(zonlicht blokkeren via chemisch gordijn)

Met een eenvoudig waarnemings-experiment kun je al uitmaken dat vooral ‘vlieghoogte’ de lengte van condensstrepen bepaalt, of zelfs de afwezigheid daarvan. Gisteren telde ik in 2 minuten drie Airliners die lager dan de normale kruisvlucht-hoogte overkwamen. Ik schat op 2-3 km hoogte, afgemeten aan het tijdsverschil tussen het geluid (locatie waarop je dat hoort) en de zichtbare geluidsbron (vliegtuig).

Die vlogen geheel zonder condensstrepen. Dus dan heb je een ‘controle’, baseline voor je theorie die deze kan ontkrachten.

Nu kun je natuurlijk beweren dat de piloot die mysterieuze sproei-installatie soms uit zet. Of soms maar half open. Want ik zag ook hoger vliegende Airliners waar de condensstreep een getelde 5-10 seconden aanhield, voor die oploste. Dan had de piloot dus ook even pauze bij het vergiftigen van de mensheid.

Dat ie even de stewardes ging aanduwen in het achterruim. In Zuid Afrika noemen ze een stewardes een ‘zweefteef’ en daar komt ook ‘Zweefteef’-wijn vandaan (met stewardess voorop)

Maar meer dan een bewering is dat niet. Die Zweefteef bestaat wel echt, we dronken ‘m gisteren omdat Afke het Joodse oudjaar vierde.

De spuit in de passagiers en de lucht kan weer vol condensstrepen komen

Ik mis nu al de heldere Lockdownluchten
Een eenvoudige fysische verklaring kan dus volstaan, zonder de Illuminati, Adam Weishaupt, buitenaardse wezens, satanisch kindermisbruik en een samenzwering van psychopaten er bij te halen: de condensstrepen ontstaan door aerosolen uit de motoren als condensatiekern (koolwaterstof-deeltjes, danwel stikstof-verbindingen), en de lengte en dikte hangt af van luchttemperatuur en luchtvochtigheid, factoren die weer met de vlieghoogte varieren.

Ook kan het type vliegtuigmotor en de efficientie van verbranding een rol spelen bij de dikte van de condensstreep, via de hoeveelheid aerosolen die uitgestoten worden. Het veelvuldig roken van cannabis kan deze observatie natuurlijk in ander daglicht plaatsen.

Ondertussen mis ik nu alweer de heldere Lockdownlucht, strakblauw. Wij leven onder een drukke vliegroute, en is het vliegverkeer eenmaal goed op gang bij bepaalde weers-omstandigheden, dan trekt de lucht al snel dicht van de vliegtuig-uitstoot.

Quatar meets Zuid Limburgse wijnboerderij

Kunnen die globalisten/D66’ers niet wat vaker tele-conferencen en wat minder vliegen? Ik heb ook al 11 jaar niet meer in een vliegtuig gezeten, en mis het geen seconde. Waarom moet je ook naar Nieuw Zeeland om kerstfeest te vieren, zoals Ed Klimaatwet Nijpels deed met de Sociaal Economische Raad (SER).

Als je al in Friesland woont, het beste land op aarde, en Nederland het meest afwisselende natiestaatje is van Europa. Zuid Limburg is ook prachtig, en daar hoef je ook niet naartoe te vliegen.

Op donderdagochtend telde ik bij Maastricht-Aachen-airport in anderhalf uur welgeteld 2 airliners, 1 uit Quatar en 1 van Corendon, die het geinjecteerde vakantievee weer ‘thuis’ bracht. Je vraagt je af wat het bestaansrecht is van de meeste luchthavens na Lockdown. En waarom blijven overheden daar wel miljarden euro’s belastinggeld in pompen, terwijl de gehele horeca en cultuursector mag verrekken door de meest uitzinnige regels.

Amen to that

Dus dat je het eigen vaderlandse vakantievieren op eigen bodem uitholt, omdat nergens nog leuke kleinschalige horeca overblijft. Terwijl je dus wel in buitenlands horecabezoek wilt investeren via de vlieg-industrie, die daar het geinjecteerde vakantievee mag brengen. Kwaadaardige domheid kan hier veel verklaren.

En natuurlijk ‘De Belangen’.

Oh wacht, dat is omdat ‘de staat’ belangen heeft bij die startbanen. Schiphol is een staatsbedrijf, op regionaal niveau hebben regiobestuurders hier miljoenen euro’s verlies gelaten. (Eelde, Lelystad) Afblazen is prestigeverlies.

En zonder vliegverkeer was er geen globalisme: Al die mensen die niet in hun eigen land wonen maar in Conferentiestan, een schaduwstaat en bezettingsmacht voor en door internationalisten die haar wil oplegt via Brussel en de Verenigde Naties. Mensen die dromen van een ‘wereldregering’, terwijl op lokaal niveau de meeste gemeentes al met schulden kampen.

Wanneer het al lastig is om je provinciestadje te besturen, hoe wil je dan ooit de hele wereld goed regeren?

8 Replies to “‘Chemtrails’-theorie voor Zweefteven”

  1. Ga je nu een beetje ontkennen dat chemtrails werkelijk bestaan?

    Kennelijk heb je geen onderzoek gedaan. En nee dan moet je niet allemaal dikke boeken lezen en de intellectueel uithangen, Kijk gewoon wat video’s en lees wat sites op internet die daar over gaan. Door mensen die dat werkelijk onderzocht hebben.

    Als we dit verhaal langs de meetlat houden van je eigen bullshit detectie val je door de mand.

  2. Beter kijken Rypke. Op een willekeurig moment een streepje in de lucht analyseren zegt natuurlijk niets. Op sommige dagen zie je duidelijk een soort dambord aan strepen in de heldere lucht verschijnen, waarna het binnen een uur helemaal bedekt is met sluierbewolking. Gebeurt vrij regelmatig.

    1. Dag Ano,

      Het “dambord” aan strepen in de lucht wordt veroorzaakt door de vaste vliegroutes die ze volgen. Als een vliegtuig een condens-streep achterlaat op die route, zal die streep door de luchtstroom eventueel “opzij” worden geduwd, waarna er vervolgens een nieuw vliegtuig de route passeert en een nieuwe streep veroorzaakt. Je krijgt dan meerdere strepen naast elkaar. Heb je 2 routes die elkaar kruisen, krijg je een zogenaamde “dambord”
      Het “dambord” wordt niet opzettelijk gecreëerd, maar ontstaat “natuurlijk”

  3. Met stijgende verbazing lees ik jouw artikelen welke je de laatste tijd produceert.
    En nu deze…..
    Ik weet genoeg, ik ben klaar met jouw gewouwel.
    Ik haal je uit mijn feed, ik wil nl alleen maar artikelen lezen welke goed zijn onderbouwd.
    En jij valt hier absoluut niet meer onder, je slaat de plank nu al geruime tijd behoorlijk mis.

    Succes met je onzinnige en soms ranzige troep!
    Bah!!

Laat een reactie achter aan Adriaan Identor Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *